Toelichting bij problemen

Bij het maken van de Safari-jeep ondervond ik verschillende problemen.

- De lip-gleuf verbindingen moeten zo gedimensioneerd worden zodat scheuren moeilijk wordt. Aan beide kanten van de gleuf voorzag ik 15mm extra materiaal.
- De spatborden bleven nooit mooi haaks staan op de flanken van de jeep. Dit werd verbeterd door de gleuven waardoor de spatborden worden gestoken aan te passen.
- Om een suggestie te maken op banden onder de jeep, zou ik uitsparingen maken onder de spatborden in halve cirkels, maar gezien er op die plaats een lip moet zitten om de onderkant goed vast te houden. Aan een oplossing wordt nog gewerkt.
- Om de doos goed open en dicht te maken, zou ik de achterkant wat minder stevig vastmaken. Dit zou ik doen met aangepaste lipjes (zonder terughaken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten